Followers

Wednesday, May 15, 2013

all around me.

malam semalam.PSM.

malam ni.RUNNING MAN.

haha.aku terpakse masok healing camp aku gak..otak da tepu nak karang ayat2 tok seminar paper aku..ntah ape yang terjadi pon aku xtau.hopefully bende ni boley siap esok.anto dengan bahagie..lega..

tetibe terase nak meng-haplod story mori lak..

lately ni..aku ter-perasan something kat surrounding aku..aku dikelilingi orang yang ade orang sayang..untunglerrrr
bukan aku..tapi orang kat surrounding aku..aku bukan nak cite pasal keadaan orang sekeliling aku yang tengah di ambang wati..tapi..those men yang berusaha nak dapatkan mereka..
sweet siot.

bagi orang yang masih lagi single ni..sememangnye la sweeett tahap karma..

but.

people never realize what they had until they lost it.
 so..learn to appreciate it..


but for those yang single agi..bukan xde yang sanggup sayang kite seadanya..maybe..orang tu belom sampai agi..yela..to be with someone as special as us, they need to be extraordinary guy..bukan senang nak layan kite ni beb..

but if they do come..lock him up.haha.


ni interface hp aku.akhirnye..dpat gak aku menukar font.tetibe berat ati nak beli yang baru.
 


try app baru.


p/s: friend.make us special as much as they make us annoyed.u r so unpredictable.tsktsk.

No comments:

Post a Comment