Followers

Monday, April 8, 2013

kite da maju.!

sebab mid-term da start..mode 'enjoy every moment' aku da otometikeli on.hehe.

then..aku rase mesti trending kat memane skang terutamenye di malaysia la kan..mesti pasal ABP malam tadi..aku pon xpasan bile la stat sume orang nak mengundi semua..tetau je da final da..eleh..cam la ak nak undi memasing..tukang sorak dari umah je tetiap tahun..hahahaha..

then..malam tadi pon..aku tengok la benda tu..memula malas gak..sekali host malam tu johan n zizan..eksaited ngko..

tapi..bile aku da layan tengok bende ni..tetibe aku rase..

eh..bile mase aku tengok academy award lak..??

muke memasing memang still agi melayu..tapi..baju..mak aih..aku xcakap aku alim..tapi..quite funny..

ok la..fesyen kan..sorang naik pentas..backless..strapless..nasib baik xde yang topless..hadoii..berani tol memasing..

yang paling xley bla...umo da naik..anak da bujang..pakai baju..adoiii..lawa agi kaki mak aku nokkk...

memane yang pakai kain singkat cam nak elak banjir besar tu..untungla..audience yang dok menjerit kat rock-pit tu..sedekah ye dak..

ak xcakap ak ni pakai purdah ke ape..aku pakai tudung pon on-off gak..tapi..ukur baju tu biar biar cukup kain.pilih kaler kain tu biar padan ngan umo.

use our precious gift.think.only human can do it.

No comments:

Post a Comment