Followers

Thursday, December 20, 2012

title..what it takes from us?


sile klik kalau rabun


mase kekecik dulu..aku ingatkan gelaran Dr. ni hanye tok doktor2 je...tapi..bukan sebenonye..setiap bidang..akan ade gelaran Dr. dorang...n bertingkat umo aku..aku ade pasang angan2 gak nak letak pangkat kat pangkal name aku...dulu..aku berminat ngan engineering.so..aku discover pangkat Ir. tu setara ngan pangkat Dr. so..aku tulis kat dinding bilik(sebelah gambo Cristiano Ronaldo aku) Ir. Halimatusaadiah Binti Idris.

tapi...bile realiti menghentam diri..aku terpakse abandon angan2 tu...sebab aku..sebab aku..mmmmm...la kan..then...angan2 aku kali ni..aku nak sandang title Dr. tu pulak...best je ade title tu kat pangkal name aku..bangge mak bapak aku..sume orang ley panggil aku ngan 

"Dr.Halimatusaadiah binti Idris"

mak oooii..

tapi..aku tersedar(sebelum terlajak)

pangkat tu pangkat je..membezakan kite di mate manusia je..bukan di mata-Nya.
semakin tinggi kite..semakin tinggi gak la lagak kite..

ingat2 la ye..ikut la resmi padi ye.


#peringatan tok diri sendiri gak ni.

No comments:

Post a Comment