Followers

Monday, July 30, 2012

sehari yang membawa sengsara!!!


howdy y'all !!!


ni la hasilnye..bile layan HANNAH MONTANA..


kui3..nmpak x kebosanan aku..??


semalam gi kuar ngan mereka yang mampu buat aku tertawa..hehehe..


xyah nak expect some mystery guy sangat la..sape je yang ley wat aku kuat kan kaki aku melangkah dalam demam selain Yana n Wahid je...huhuhu.. *terharu x??


dan...oleh sebab itu...aku masih lagi blur..dimanakah aku spent all my money..


ni lagi misteri dari misteri nusantara..


i spent about 100 just for yesterday..n i spent it all on NOTHING AT ALL!!!!


WHAT THE HELL HAD HAPPENED TO ME??!!


.....




dan sekarang...aku rase better aku stop karang ayat tok blog n maybe aku boleh start karang ayat tok wat 'surat permohonan pinjaman peribadi' kat 'BANK MAK AKU"...


...


tu pon kalau lulus...grrrrrrr!!!!!!







but first.....say 'mmmmmm'










p/s : ati aku da berbelah bahagi da..where the heck insensitive MAT had gone???

No comments:

Post a Comment